Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Mocht u niet tevreden zijn over onze (digitale) product en/of dienstverlening, dan kunt u gebruikmaken van deze klachtenprocedure. Het is belangrijk om te vermelden dat Marktleiderschap B.V. niet is aangesloten bij een geschillencommissie.


Klacht indienen

Het is mogelijk om een klacht in te dienen per e-mail (klachten@marktleiderschap.nl) of telefonisch (030-4010423, bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 17:00).

Vermeld in uw klacht, uw naam en contactgegevens, ordernummer (indien van toepassing), een duidelijke omschrijving van uw klacht met (eventuele) relevante documenten of bewijsmateriaal en de datum waarop de klacht is ontstaan.


Behandeling van de klacht 

Wij streven ernaar om u binnen 24 uur na ontvangst van de klacht een bevestiging van ontvangst toe te sturen waarin wij u informeren over de verwachte behandeltermijn. We streven ernaar om klachten binnen 7 werkdagen af te handelen maar bij complexere zaken kan dit oplopen tot maximaal 14 werkdagen. Als we meer tijd nodig hebben voor de behandeling van een klacht dan informeren wij u hier tijdig over.


Afhandeling

Wanneer we uw klacht hebben ontvangen zullen we deze onderzoeken. We kunnen hierbij aanvullende informatie opvragen. Na ons onderzoek ontvangt u een gemotiveerde reactie op uw klacht en doen wij een voorstel voor een oplossing.


Ontevreden met de afhandeling?

U heeft de mogelijkheid om binnen 4 weken bezwaar te maken tegen onze beslissing over uw klacht. Als u dit doet, ontvangt u van ons binnen 14 dagen een definitieve reactie.

Mochten wij er samen toch niet uitkomen dan kunt u zich wenden tot de rechtbank.


Privacy

De klacht wordt in vertrouwen behandeld en uw persoonsgegevens worden volgens onze privacyverklaring verwerkt.